Alla inlägg under juli 2010

Av Mirja - 3 juli 2010 12:29

och har kapat en kompis dator. Vi har återvänt till civilationen för ett par dagar   Tänk jag kommer fortfarande ihåg hur man använder ett wc efter att bara använt dass    Längtar jättemycket efter mina hundar och hemmavarande ungar samt barnbarnet..... Men samtidigt är det skönt att ha semester och veta att hundarna blir väl omhändertagna av döttrarna.

Sini ska flytta och tar då med sig sina hundar dvs Alva och Rakel.

Emma har äntligen fått hem sitt hundfoder från fish4dogs. Ni som är intresserade kan kontakta Emma på vårt hemnummer eller gå till Emmas hemsa på http://www.daisyvalley.eu

Jag kommer tyvärr inte in på facebook   När jag försöker vill de att jag ska verifiera foton från mina "vänner" och ärligt talat jag kanske kommer i håg hur folk ser ut men det är alltså slumpmässigt utvalda foton från vännerna och där går jag bet.


Slutligen till alla vänner en fortsatt trevlig sommar och det tänker jag ha.....  



Ovido - Quiz & Flashcards