Direktlänk till inlägg 24 september 2010

I dag är det tre månader

Av Mirja - 24 september 2010 21:58

till julafton. Vi brukar ha fullt hus och jag bakar en massa samt lagar all mat. I år tror jag att julen blir annorlunda. Några som firat jul med oss kommer fira någon annanstans  och Emmas familj ska för första gången fira jul hos oss. Min bror och hans familj har firat jul med oss de senaste åren så de kommer nog i år igen.

Jag ska jobba på julafton men vi kommer nog ha en mysig jul i allafall.

kanske man skulle förnya sig och köpa nya julgardiner till köket. De vi har nu har nog hängt med i 25 år   

Emma är fö världens bästa fotmassör  Jag får massage nästan varje dag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mirja - 10 november 2010 19:33

har varit i farten igen   Så jag känner mig jätteledsen och deppig   Tur att jag har mina döttrar som stöd    På söndag är det farsdag    Olli var med Emma till Växjö på utställning bara som sällskap och det funkade jättebra  Jag har försökt ändr...

Av Mirja - 1 november 2010 21:05

natten till söndagen. Två svarta GOSSAR! Jaja man kan inte få allt   Valparna är Daisyvalley valpar och båda finns tillgängliga om någon skulle vara intresserad av en svart griffon. Hårlag är förtidigt att sia om ännu men de är vackert svarta med p...

Av Mirja - 25 oktober 2010 14:14

till femte december. Jag måste vila och får inte stressa ett dugg för att jag ska kunna återhämta mig. Tre olika nya mediciner blev det också. Hoppas att de hjälper och att man snart blir frisk   Nu kopplar jag bort allt som stressat mig, jag måste...

Av Mirja - 20 oktober 2010 22:56

Nya julgardiner blev det i allafall   Lite juklappar är beställda och budade    Jag tänker hålla igen på julklapps shoppandet i år. Barnen är ju faktiskt vuxna allihop. Dessutom verkar det som två av barnen ska fira jul på annan ort, i år   Konst...

Av Mirja - 13 oktober 2010 14:42

jag helt glömde tacka alla för trevligt sällskap... Speciellt tack till Emma och Carina förstås   Men även Eva som hjälpte oss med gruppen på lördagen. Killen som hjälpte oss i finalringen förtjänar även han ett stort TACK. Jag tror du hette Christia...

Ovido - Quiz & Flashcards