Alla inlägg den 18 september 2010

Av Mirja - 18 september 2010 21:36


 

Min mamma är sjuk   Hon ska genomgå en bypass operation någon gång i november.

Som jag har förstått så gör de operationen i Umeå och när hon piggat på sig lite flyttas hon till Kalix för rehabilitering. Oron är stor...

Det är ju ganska långt dit härifrån att hälsa på men som någon i Umeå påpekade så kan man ju faktiskt bo på hotell  

I Kalix kan jag bo i mina föräldrars hus när jag hälsar på dem i samband med mors rehabilitering.

NN ljuger så han tror sig själv. Inte underligt att två till tror på honom när han själv gör det. Han är elak och dum och jag är totalt besviken på honom :-( och de övriga två också. ..... Jag är långsint och nöjer mig inte utan att ni ber om ursäkt för ert dåliga beteende....

Lite kul också Mika blev pappa igår till en röd gosse och en svart tös  


Min lilla Loppa är på språkresa i Frankrike och nu saknar mamma Mirja sin Loppa

Ovido - Quiz & Flashcards