Alla inlägg den 20 september 2010

Av Mirja - 20 september 2010 15:41

är för härliga   Härom dagen låg gamla mormor dvs jag och vilade sig på soffan och barnbarnen vräkte i sig godis.

Helt plötsligt kommer Harrison på att han inte tycker om den karamell han tuggar på så han bestämmer sig för att den ska mormor få  

Harrison trycker in karamellen i munnen på mig men med karamellen följer också en halv dl dreggel   Usch, karamellen var väl ok men dregglet kunde mormor sluppit   Barnbarnens farföräldlar ringde också härom dagen jag blev lite full i skratt när jag hörde Hannele prata med sin farmor - Du förstår farmor här i Sverige får man bara äta godis på lördagar  

Jag är forfarande ledsen på NN och hans kompanjoner   Visserligen inte så arg på de andra två eftersom de bara gått på NN skitsnack....

Ovido - Quiz & Flashcards