Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Barnbarn

Av Mirja - 20 september 2010 15:41

är för härliga   Härom dagen låg gamla mormor dvs jag och vilade sig på soffan och barnbarnen vräkte i sig godis.

Helt plötsligt kommer Harrison på att han inte tycker om den karamell han tuggar på så han bestämmer sig för att den ska mormor få  

Harrison trycker in karamellen i munnen på mig men med karamellen följer också en halv dl dreggel   Usch, karamellen var väl ok men dregglet kunde mormor sluppit   Barnbarnens farföräldlar ringde också härom dagen jag blev lite full i skratt när jag hörde Hannele prata med sin farmor - Du förstår farmor här i Sverige får man bara äta godis på lördagar  

Jag är forfarande ledsen på NN och hans kompanjoner   Visserligen inte så arg på de andra två eftersom de bara gått på NN skitsnack....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mirja - 10 november 2010 19:33

har varit i farten igen   Så jag känner mig jätteledsen och deppig   Tur att jag har mina döttrar som stöd    På söndag är det farsdag    Olli var med Emma till Växjö på utställning bara som sällskap och det funkade jättebra  Jag har försökt ändr...

Av Mirja - 1 november 2010 21:05

natten till söndagen. Två svarta GOSSAR! Jaja man kan inte få allt   Valparna är Daisyvalley valpar och båda finns tillgängliga om någon skulle vara intresserad av en svart griffon. Hårlag är förtidigt att sia om ännu men de är vackert svarta med p...

Av Mirja - 25 oktober 2010 14:14

till femte december. Jag måste vila och får inte stressa ett dugg för att jag ska kunna återhämta mig. Tre olika nya mediciner blev det också. Hoppas att de hjälper och att man snart blir frisk   Nu kopplar jag bort allt som stressat mig, jag måste...

Av Mirja - 20 oktober 2010 22:56

Nya julgardiner blev det i allafall   Lite juklappar är beställda och budade    Jag tänker hålla igen på julklapps shoppandet i år. Barnen är ju faktiskt vuxna allihop. Dessutom verkar det som två av barnen ska fira jul på annan ort, i år   Konst...

Av Mirja - 13 oktober 2010 14:42

jag helt glömde tacka alla för trevligt sällskap... Speciellt tack till Emma och Carina förstås   Men även Eva som hjälpte oss med gruppen på lördagen. Killen som hjälpte oss i finalringen förtjänar även han ett stort TACK. Jag tror du hette Christia...

Ovido - Quiz & Flashcards