Alla inlägg under februari 2009

Av Mirja - 3 februari 2009 16:48

Idag har vi varit hos vetten med Kayla, Ellen och Tillie. Den först nämnda skulle ta bort en tand samt vaccineras. Tillie och Ellen vaccineras.

Jag passade på att väga Kayla då jag varit lite orolig att hon är för liten. Damen vägde nästan sex kilo som tur är.

Idag har Matti och Sini åkt :-(

Vi hade kul medan de var här och spelade olika sällskapsspel.

 
        

Kayla min söta prinsessa.

Av Mirja - 2 februari 2009 17:56

Vi har precis ätit.... Grekiskt inspirerat, sonen la fläskkotletter i marinad med bl a timjan rosmarin och vitlök under dagen.
Jag gjorde klyftpotatis med svartpeppar, salt, vitlök samt rosmarin. Till detta tzatsiki och en sallad med rosé, frisé och isbergssallad samt ärtor, majs, paprika och gula körsbärstomater.
Doften i huset är oslagbar ft. Oj så gott det var!



Érikas bebisar (om det blir några) måste jag hitta på bra namn på N, alkohol inspirerat. Så gott folk om ni har några bra förslag så mottages de gärna ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards