Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Mirja - 21 oktober 2009 19:19

Nu är jag helt slut. Jag har jobbat lördag och söndag kväll. I måndags (tom kl 16) och tisdags (till 15)var det utbildning eller rättare sagt valideringen av den senaste kursen. Den klarade jag bra Flört Jag kan faktiskt slå mig för bröstet då båda validerarna sa att jag är jätteduktigSkrattande Ingen falsk blygsamhet här inteTungan ute

Valparna växer och frodas och jag har idag lagt ut annonser på dem så de förhoppningsfullt får egna hem snart.

Minst en stannar dock men jag har fortfarande inte bestämt mig för vem av dem...

Ja, titta på fotona. Skulle ni kunna bestamma er?  Alla tre ser ju såååå fina utKyss

Idag har vi haft planeringsdag till kl1630 så nu ska jag vila resten av veckan. Jag är helt slutObestämd Jag har ännu inte hört ngt från doktorn vad gäller röntgensvaren. Men det kanske bara är positivt? Hoppas, hoppas jag IAF

Valparna är jätteduktiga på att äta mat, jag har aldrig varit med om maken. Redan efter den första smakportionen, slängde de sig på maten och åt med glupande aptitSkrattande

Oftas brukar det ju ta ett par dagar innan myntet trillar ner!






Valparna drygt fyra veckor   Nyvakna valpar  

Ovido - Quiz & Flashcards