Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Mirja - 22 januari 2010 23:11

till Kalix. Så det blir tyst i bloggen på ett tag  

Himla härligt att alla tikar är ur löp, endast Érika som är på gång  Men hon behöver inte vara i karantän, än.

Loviisa fixade med laptoppen jag köpte till mor så nu är det bara knäppa på den. Enda smolken i bägaren är att mammas mobila bredband inte hunnit komma  

Hoppas det kommer på måndag så hinner jag visa henne lite annars får jag hoppas på att äldste sonen får tid att åka upp för att visa henne. Han har inte lika lågnt upp som jag. Han bor nämligen i Umeå.

Jag har inte bestämt vem jag ska para Érika med. Jag hade planerat en hane men så blev det som en fnurra på tråden där och det känns inte riktigt seriöst  

Vilket fall som hellst så blev jag besviken och hickade verkligen till. Men när jag smält det så vet jag fortfarande inte ngt. MEN en sak i taget.

Upp till mor och far och hemmafolket dvs Loppan och sambo har fått instruktioner vad de ska göra om Érika går in i höglöp  

Så nu kopplar jag bort parningar och sådant. Kommer ha en massa annat att tänka på....

Ovido - Quiz & Flashcards