Alla inlägg den 10 november 2010

Av Mirja - 10 november 2010 19:33

har varit i farten igen   Så jag känner mig jätteledsen och deppig   Tur att jag har mina döttrar som stöd   

På söndag är det farsdag   

Olli var med Emma till Växjö på utställning bara som sällskap och det funkade jättebra  Jag har försökt ändra mina sekretess inställningar på facebook så att de som är på mina vännerslista endast ska kunna se dem så jag hoppas det funkar.

Förutom att medicinen inte har kickat in än så har jag till råga på allt drabbats av en envis förkylning  

Synd att man inte kan sätta filter på vem som ska kunna läsa bloggen för det blir ju lite krystat iom att man inte vill att alla ska veta allt.

Érikas svarta gossar är tjocka som valrossar båda två och med ögonmått sett är de i det närmsta lika stora. Båda finns att tinga, jag tror ft att båda är släta.

Vid intresse kontakta Emma haapamäki-Hazard kontakt uppgifter finns på  http://www.daisyvalley.eu

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards