Alla inlägg den 23 april 2010

Av Mirja - 23 april 2010 22:12

så jag ska gå och lägga mig strax.

Sixten har fått en ny "säng", en ljusblå lurvig sak. Han trivdes där direkt medan mamma Érika inte var så förtjust till en börja med..

I natt anländer Emma, åh vad jag har längtat. Imorgon kommer Lilla Blå som mellanlandat hos en kompis i Stockholm. Då är nästan hela barnaskaran samlad  

Kennelflickan Carina och jag möts upp i Enköping och kennelpojken åker vidare till sin bror, tror jag.....

Lite foton på Sixten

 

Sixten tar sig en liten slurk  

Sixten på grodan  

 

Prinsen i prinssängen

 

Mysig tycker Sixten

 

Madrassen var så tjock att Sixten nästan kunde kravla sig ur korgen så vi bytte till en tunnare pläd sedan.

Men visst ser han ganska rent röd ut iaf?

Ovido - Quiz & Flashcards