Alla inlägg den 2 september 2009

Av Mirja - 2 september 2009 15:51

och talade om att Clarissa är tillbaka hos henne. Imorgon hämtar vi henne och sedan följer hon med matte Sini till Lund nästa gång Sini kommer hit..

Citat från Sinis Facebook sida; "

Jag bar dig i min armar den sista tiden och led med dig, nu bär jag dig i mitt hjärta och vet att du inte behöver lida mer."

Clarissa har bott hos oss för att Sini pluggar på Universitetet i Lund och inte är hemma så mycket. Nu får du vara med din älskade Sini jämnt, Clarissa!

Av Mirja - 2 september 2009 10:27

krasslig men ska försöka stå ut till efter helgen. Jag har börjat fasta igår för att se om det hjälper och smärtan är faktiskt inte lika påtaglig.

Så imorgon travar jag iväg till jobbet. Det enda som är jobbigt är att smärtan påverkar humöret ;-)

Jag känner mig väldigt orkeslös också, har inte gjort ngt åt varken Maija eller Mika så det är inte alls sagt att jag kommer iväg på någon utställning till helgen.

Jag är inte alls säker på att jag kan/orkar springa i ringen heller ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards