Alla inlägg den 24 september 2009

Av Mirja - 24 september 2009 22:24

Camira har jobbat för fullt i natt. Hon fick för sig att hon och valparna skulle sova med mig.....

Jag överdriver INTE, hon var upp i sängen minst tio ggr med valparna! Första ggn hade hon fått med sig alla innan jag vaknade och de andra ggr varierade det sig, ibland två ibland alla och ibland endast enSkrattande

Tokan! Tills sist så fattade hon vinkenFlört Så satt jag i allskönans ro på soffan och läste en bok, då kommer hon remmande med tikvalpen och lägger henne i tältet som jag köpte på IKEA till Malte och Gin. Skitsur igen när jag går tillbaka med valpen....

Man undrar ju lite varför hon pysslar med detta?

Min säng består av en resårbotten direkt på golvet eftersom kennelpojken inte hunnit sätta på benen på den relativt nyköpta sängen. Därför har Camira det lätt att komma upp i sängen. Men ju mer jag funderar på saken så tror jag att jag heldre vill ha en sockel än ben på sängen. Detta för att eliminera risken att valpande tikar kryper under sängen för att föda....

Ovido - Quiz & Flashcards