Direktlänk till inlägg 6 april 2010

Nej den sista idioten är inte född...

Av Mirja - 6 april 2010 13:26

Idag fick jag ett mail som ordagrant lyder; Såg din annons på blocket o fastnade för din annons. Jag är inte intresserad o köpa, men blir du inte av med paret kan jag tänka mig o ta över dom.

Snäll människa, eller   Jag kunde inte låta bli att svara; ÄR DU INTE RIKTIGT KLOK? Varför skulle jag skänka bort mina hundar till dig?

Varför tror människan att man ska skänka henne två friska sunda hundar?????

IDIOT!

Idag fyller kennelpojken år, lilla Blå och Loppan uppvaktade, imorse..  

Jag har gjort tårtbottnar så han ska få tårta snart.

Lilla Blå har precis påbörjat sin resa hem till Lund  

Sixten går upp i vikt så det knakar om det. Tacka för det då han är ensam om maten.

Det bir spännande att se om han är en bruxellois eller petit brabancon.

Hoppas bara han inte blir melerad, det är så fult tycker jag.....

 
 
Ewa-Marie

Ewa-Marie

6 april 2010 14:13

HA HA HA HA jaa man slutar då aldrig förvånas...

http://www.jamtkullens.se

 
Gaby

Gaby

6 april 2010 14:35

Herregud ...man upphör aldrig att förvånas !!
Gratta din Kennelpojke från oss ! Håller med om att melerade Griffoner inte är särskilt snygga....

http://www.jetzig.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emma

6 april 2010 17:09

Ja, vad snällt att de kan tänka sig ta ett par vackra Cavalierer med fantastisk stamtavla gratis. Vilken uppoffring! ? :-/

 
Jannica

Jannica

7 april 2010 22:48

Grattis till den lilla pojken.. Kul att han blev röd :-) Jag kan förstå om folk inte gillar den melerade färgen, alla har vi olika tycken och smak, men det viktigaste är ju inte färgen, det viktigaste är ju att hunden är frisk, och att hunden får ett bra hem, där han är älskad.. Personligen är jag en av dom som gillar de melerade.. Det är roligt med alla färgerna och hårlagen. Det är min åsikt.. Pussa lilla Sixten...

http://fido.zoomin.se

 
Ingen bild

http://hallontuttar.blogg.se

10 april 2010 01:06

Så söt han var lillkillen =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mirja - 10 november 2010 19:33

har varit i farten igen   Så jag känner mig jätteledsen och deppig   Tur att jag har mina döttrar som stöd    På söndag är det farsdag    Olli var med Emma till Växjö på utställning bara som sällskap och det funkade jättebra  Jag har försökt ändr...

Av Mirja - 1 november 2010 21:05

natten till söndagen. Två svarta GOSSAR! Jaja man kan inte få allt   Valparna är Daisyvalley valpar och båda finns tillgängliga om någon skulle vara intresserad av en svart griffon. Hårlag är förtidigt att sia om ännu men de är vackert svarta med p...

Av Mirja - 25 oktober 2010 14:14

till femte december. Jag måste vila och får inte stressa ett dugg för att jag ska kunna återhämta mig. Tre olika nya mediciner blev det också. Hoppas att de hjälper och att man snart blir frisk   Nu kopplar jag bort allt som stressat mig, jag måste...

Av Mirja - 20 oktober 2010 22:56

Nya julgardiner blev det i allafall   Lite juklappar är beställda och budade    Jag tänker hålla igen på julklapps shoppandet i år. Barnen är ju faktiskt vuxna allihop. Dessutom verkar det som två av barnen ska fira jul på annan ort, i år   Konst...

Av Mirja - 13 oktober 2010 14:42

jag helt glömde tacka alla för trevligt sällskap... Speciellt tack till Emma och Carina förstås   Men även Eva som hjälpte oss med gruppen på lördagen. Killen som hjälpte oss i finalringen förtjänar även han ett stort TACK. Jag tror du hette Christia...

Ovido - Quiz & Flashcards