Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Mirja - 10 oktober 2010 23:21

svävade på moln igår. Vår älsklingskille Aspbackarna's Oliver Moragues AKA Olli tog sitt första cert och var BH-3. SE CH Barnfall Black legend ofDaisyvalley AKA Mika var BIR. Camira fick ck och placerade sig BT-4 och det största av allt vår Petit brabancon grupp blev BIS-5 ♥ Återkommer med utförligare referat när jag orkar   

Det närmar sig för mi mammas operation   Oron är stor   Jag vet att operationerna brukar gå bra men nu är det så att min mamma har endast en lunga för hon har haft cancer för ngt år sedan och det komplicerar ju allt 



  Mamma har fått mig att skratta, hon har torkat mina tårar, hon har kramat mig hårt, hon har sett mig lyckas och misslyckas, hon har gjort mig stark och ibland drivit mig till vansinne. Gud har gett oss mammor för att vi ska ha en vän för livet.  

Ovido - Quiz & Flashcards