Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Mirja - 20 oktober 2010 22:56

Nya julgardiner blev det i allafall   Lite juklappar är beställda och budade    Jag tänker hålla igen på julklapps shoppandet i år. Barnen är ju faktiskt vuxna allihop.

Dessutom verkar det som två av barnen ska fira jul på annan ort, i år  

Konstigt blir det men å andra sidan är det väl inte helt vanligt att vuxna barn firar jul hos sina föräldrar, vad jag har förstått....

Yngste sonen fyllde år i går så eftersom vi ska hälsa på honom på lördag så köpte jag lite födelsedagspresenter idag, först  

Érika är tjock och rund så snart föds här Daisyvalley valpar igen  

Maijas valpar verkar sålda allihop. Emma var inne på att behålla en hane men nu är det bestämt att den också flyttar.

Emma och jag har tingat tikvalpar av Érika. Vi får se hur det går med det  

Logiskt sätt bör det ju bli lite tikar denna gång, tycker man.

Älsta sonen är hos mina föräldrar och hjälper dem lite. Han bor ju betydligt närmre än vi gör...

Men i november så ska jag upp till dem.

Kennelpojken och jag ska åka på en Nilenkryssning, vi åker på nyårsafton.


Det ska bli sååå kul och spännande.


Ovido - Quiz & Flashcards