Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Mirja - 19 januari 2009 06:56

idag...

Loviisas kompis kom hit i torsdags från småland. De skulle till Uppcon i Uppsala. Kompisen skulle sova här så skulle de åka dit på fredagen.

Sagt och gjort så blev det. Bara det att kompisen glömt tala om att hon var magsjuk så Loviisa blev sjuk igår. Själv känner jag en obehags känsla i magen idag så jag stannar hemma för säkerhetens skull.

Det blev bara tre parningar på Érika så vi får hoppas att det har tagit. Mika tyckte det var färdig parat.

Vi var på grekisk resturang igår då vi skutsade sonen till tåget i Uppsala. Sonen och jag åt souvlaki och mannen en blandtallrik med smårätter bla bläckfisk (urk). Min mat var god men tzatsikin kunde ha haft mer vitlök...

Idag får magen vila för säkerhets skull. Thé och rostat bröd får bli genomgående för dagen.

Jag är ju ganska dålig på att blogga men följer slaviskt några andra bloggare som uppdaterar sig mycket oftare än jag ;-)

Jag provar lägga in en film från förra sommaren på våra griffonvalpar.



Ovido - Quiz & Flashcards