Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Mirja - 25 januari 2009 15:34

Jag pratade med en bekant från Åland för en stund sedan. Hennes tik hade varit tvungen att göra ett akut kejsarsnitt för någon natt sedan. Jag frågade vad det hade kostat. Gissa om jag tappade hakan när hon svarade 290 EUR?!

CA 3 179,39:-Skr! Det skulle vara här i Sverige det!



Morfar har det trevligt i England. De hade lekt kurragömma allihop och den som hade hand om Harrison (de vuxna turades om)  åkte fast först ;-)

Harrison kunde inte hålla tyst när den som letade ropade "nu kommer jag" Han var tvungen att svara ;-D

Jag mår jättebra nu så imorgon traskar jag iväg till jobbet.

Idag äter Loviisa och jag rester.

Mika skulle ha hetat Napoleon tycker jag så stort ego som ryms i den lilla kroppen. Alla tjejerna är hans (tycker han) och all mat är hans också. Han har verkligen lagt på sig sedan han kom och ny päls är skapligt på gång.


Ovido - Quiz & Flashcards