Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Mirja - 7 mars 2010 22:19

bara imorgon kvar sedan ledig i ett par dagar... Jag känner mig sliten.


Yngste sonen var hemma denna helg och vi skulle umgås  

Sonen hade haft intensivt med filmning på sin skola och jag jobbat mycket   

Vi bänkade oss framför TV senare på kvällen...

Först somnade Matti sedan jag. Ja, faktiskt två kvällar i rad  

Vi spelade Taboo i fredags iaf...

Aspbackarna's Until you're mine äg Kitunes kennel har varit hos vetten och är utan anmärkning även på ögon och hjärta. GRATTIS!  

Det ringer en märkligare än den andre på de två hundar vi har till salu, fortfarande.

Det är Rocbee Bestman, en finne med svenskt påbrå och engelsk pappa. Utställd endast två ggr, en gång som valp då 2:a bästa valp med HP av jag tror de var 14 hanvalpar.Andra gången i juniorklass då han vann sin klass med CK...

Sedan hans dotter Aspbackarna's Unchained melody, två år och aldrig utställd då hon är lite feltecknad.

Jag skulle helst sälja dem till sällskap. Rocbee Bestman har jag ej kunnat ställa ngt mer då Brolle alltid bitit ner hans öronbehäng och dessutom tycker inte Edward det är roligt.

Till sist ett citat av anonymus  

Gå inte före mig, jag kanske inte följer dig. Gå inte bakom mig, jag kanske inte leder dig. Gå bredvid mig och var min vän ♥ ♥ ♥

Sedan Gaby får vi höras vid om en Keeping up appearances-kväll  

Jag har anmält till lilla Stockholm..

Ovido - Quiz & Flashcards