Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Mirja - 31 mars 2010 20:56

har vilat idag  

Vi var iväg på utvecklingsamtal för lilla Loppan och sedan till mataffären, det är det enda....

Jag surfar runt på olika hemsor och ser att någon åkt långt för att para med en medioker hund. Kul en konkurrent mindre.   Linjerna fanns på mycket närmare håll än så   Det hade varit mer intressant med nya linjer i såfall...

Inte så elakt ment som det lät....

I morgon kommer Lilla Blå hem, så kul  

Jag ska göra broccoligratäng, potatisgratäng, köttbullar, ägghalvorspecial samt ugnstekt laxfilé. Till efterrätt en sachertårta och till kvällen ostbricka   

Jag har köpt påsköl till maten åt kennelpojken och lilla Blå och Loppan får påskmust. Vin eller vatten till mig  

Dessutom så måste jag städa  

Lilla Stockholm på lördag och jag har inte tränat gossarna ett dugg....

Det får gå ändå   

Ovido - Quiz & Flashcards