Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Mirja - 4 maj 2010 18:37

Nu är det länge sedan jag skrev i bloggen. Emma var här i några dagar (alldeles för få    ) Men hon och familjen är på gång.  

Om mig som person vill jag tillägga att jag har väldigt lätt för att sätta in folk i fack och väldigt svårt att släppa det sedan.

Rasister är det värsta jag vet, de får mig att må fysiskt illa   Om du vet med dig att du börjar din mening med - Jag är inte rasist men.... Då är du förmodligen det


Nu är våren och sommaren på väg och med den kennelpojken. Han är ute med MC nästan varje helg på våren och sommaren  

I sommar får han faktist hålla igen lite då Emma och barnen ska bo här och de måste få ha lite roligt de med.

David kommer att jobba i Norge.

Till sist en profilbild på Sixten


 

 Aspbackarna's Pecan Stream (SE CH Barnfall Black legend ofDaisyvalley X Huvikummun Erika Schwarz)


Ovido - Quiz & Flashcards