Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Mirja - 8 maj 2010 20:16

och ha picknick. Yngste sonen kollade upp att golfbanan skulle vara öppen. Men när vi kom dit så var det stängt. Picknicken regnade bort så vi gick på olika loppis i stället.

Kennelpojken fyndade verktyg och var supernöjd   Hela vägen hem gick han på om sina fynd..

Jag köpte ett ganska stort väggbarskåp i form av en halvtunna med hyllinredning för 175:-. Bra att ha i stugan tänkte jag. Ett litet hörnskåp i furu (nygjort) för 45:- och en keramikvas i grönt för 25:-, så jag är också nöjd  

Åt gjorde vi hemma pga regnet.   Jag, kennelpojken, Loppan och yngste sonen spelade ett spel, Lätt och lagom   Jag vann  

Fotona på Sixten är fortfarande i kameran... Vi tänker åka till Bergby i morgon för att titta på den årliga utställning som hålls där.

Vi ska visa upp Mika för en familj som funderar på att para honom så vi får hoppas han faller på läppen  

Jag kan inte tänka mig annat. Mika ser fin ut då Emma precis trimmat honom.

Emma var så duktig här när hon var här sist. Trimmade hundar, badade hundar och krattade trädgården. Mockade skit gjorde hon också. Långa skogspromenader med Lilla blå, Loppan och en massa hundar. Oj vad hundarna njöt  

Tack Emma!

Ovido - Quiz & Flashcards