Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Mirja - 18 maj 2010 13:56

Kennelpojken har åkt till Arlanda för att hämta Emmas hundar. Fyra gossar, en welsh springer spaniel, en cavalier och två griffoner.

Sedan hem med dem hir så ger han sig av till England med bil och hämtar upp Emma och barnen  

NU ÄR MAMMA MIRJA GLAD!

Jag vill skarpt påpeka att jag tar kraftigt avstånd från rasism vilket lett till att jag kännt mig nödgad att ta bort två personer från min vännerslista, igår.


Emma och barnen ska bo här tills de får ordning på allt. David bor kvar i England till juni så han får sålt huset och sedan ska han jobba i Bergen, Norge tills han får jobb i Sverige.

Oj vad jag har väntat på detta, i hela fem år...

Blir lite tjorvigt idag då Mikas tjej kommer ikväll också men det får gå  

Nedan foton på Emmas vovvar




                               Tebatia Secret agent AKA Mr Gibbs (Tebatia Mr BashfulXCameo GypsyMac)

Bror till vår underbara Tebatia Livin daylights AKA KAyla

Rocbee Knigtrider AKA TAhto E FinCH Niles smilesXFinCH Rocbee Danielle     

Så två foton på Mikas ståtlige son Daisyvalley Barquero rosso, AKA Rayban.

E SE UCH Barnfall Black legend of DaisyvalleyXRocanas Nikita

  Sist och minst ;-) Jessygaff Black Magic AKA Thaboo E.Jessygaff Aim for fameXJessygaff Polly Flinders. Taboo kan jag tillägga är ett barnbarn till Mika

Ovido - Quiz & Flashcards