Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Mirja - 4 juni 2009 14:24

Kennel Jetzig har fått fyra valpar en hane och tre tikar. Vilken fördelning...

Väldigt mörka i färgen än ser de bruna ut men vad jag förstår kan även svarta valpar göra det till en början.

Grattis till bebisarna, Gaby och Chimmy med då förstås ;-)

Vi (Jag och Carina) ska på utställning till Norrköping och kennelpojken ska som vanligt ut med hojen.

Han ska till höga kusten men man vet ju aldrig var han hamnar.

En gång skulle han åka Mälaren runt, ett årligt återkommande evenemang för folk som åker MC.

När kvällen led mot sitt slut utan att han kommit hem blev jag orolig och ringde honom på mobilen. Han svarade ganska omgående och jag frågade honom var han var.

- På Visingsö svarar han. 

Ja, vad ska man säga? Lilla gubben du har åkt runt fel sjö.....

I stil med detta så kom jag hem från jobbet (det är några år sedan) frågar dottern var pappa är.

svaret - Han skulle åka till Gotland eller Skottland..

Nedan foto på Cimmy med valpar


Ovido - Quiz & Flashcards