Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Mirja - 12 juni 2009 14:16

diskuteras tydligen friskt på sina håll, så till den som berörs sköt ditt sköter jag mitt. Det är ingen slump att våra vovvar är små utan det är avlat så!

När jag började med griffon så var mina hundar för stora nu är de perfekta. Glöm inte att de faktiskt håller rastandarden i storlek!

Annars lever livet i lugnt mak. Jag är ledig tom måndag och borde ju trimma både Mika och Maija...

Min vanliga vette är sjukskriven och jag behöver hitta ngn annan nu då två av vovvarna behöver vaccineras och gam Rissan (A.Drambuie Clarissa) har ngn slags utväxt över ögat.

Kennelpojken har åkt till Hälsingland med MC. Yngste sonen är hemma och idag kommer mellandottern Sini hem, jättekul!

Jag har problem när jag ska åka till Öland i september då kennelflickan (Carina) inte kan så jag får sätta min lit till min sambo. Det är ju bara det att Carina brukar sköta bokningar av stuga etc.. Jag får väl ta mig i kragen ;-)

Nedan foto på Camira, den lille som har cert och flera ck på utställning ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards