Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Mirja - 23 juni 2009 17:05

nu är det inte ens en månad kvar till semestern. Midsommarhelgen flöt på lugnt.

Jag jobbade midsommarafton 15-21, så vi beslöt att fira på midsommardagen.Min svägerska och mitt brorsbarn kom hit och vi åt och hade trevligt. Melladottern och jag hade varit på glasbanken och tyckte att skärgårdsnubbar DET måste vi ha ;-) Vi delade på en nubbe :-) Så var det med det... Resten finns nog kvar åtminstone till nästa midsommar.

Nu har jag jobbat måndag & tisdag.

Ledig nu ett par dagar.

På onsdag kommer lille Malte på besök, vi ska försöka trimma honom lite ;-)

Det ska verkligen bli kul att se vad gossarna tycker om varandra.

Mitt lilla brorsbarn blev jättekär i Brolle och tänk jag tror att kärleken är besvarad :-D Uppvuxen i ett hem utan småbarn så har han verkligen tålamod med småbarn. Mitt brorsbarn, Kristina är nästan tre år gammal.

Det är något visst med Brolle eftersom även mitt barnbarn Hannele tycker om honom väldigt mycket och pratar om honom hemma fortfarande efter drygt två månader sedan hon såg honom.

Idag åkte Sini hem till sitt ett tag ;´( Men hon kommer tillbaka.

Ovido - Quiz & Flashcards