Alla inlägg den 16 december 2009

Av Mirja - 16 december 2009 20:35

baka drömmar och mördegskakor  

Brolle gör inga framsteg hos Caitlin, hon bara morrar åt honom  

Hon är nog lesbisk tror jag. För varje gång hon är inne i köket så porrar hon med tjejerna  

Smågrabbarna ser förundrat på Brolles fruktlösa försök. De undrar vad farbror Brolle pysslar med   

Nu är det bara drygt en vecka kvar till jul och jag har bara fixat en bråkdel av julklapparna. Jag har inte gjort julmaten än, heller  

Men det blir ju jul i allafall.

För övrigt sa jag att jag inte skulle kommentera anonyma inlägg, men här kommer en kommentar iaf;

För det först är jag ganska säker på den anonymes identitet och för det andra VARFÖR kommenterar man anonymt? Är det för att man inte kan stå för sina åsikter?

Sedan vill jag också förtydliga att vi älskar vår Maija, hon är speciell. Men jag har inga rosa glasögon på när det gäller våra hundar. Maija är för stor... Men hon har andra kvalitér

Maija är en så rolig och klok hund med egna idér om hur ett griffonliv ska levas. Man har aldrig tråkigt när Maija är med. Hon hittar på så tokiga saker  

Ovido - Quiz & Flashcards