Alla inlägg den 23 december 2009

Av Mirja - 23 december 2009 18:09

julstjärnor. Jag ska göra Jansson frestelse, sillsallad samt potatislåda så är jag färdig med maten. I morgon ungsteka laxfilén.

Det är så praktiskt med den finska julmaten bara in i ugnen på julafton så är det klart     Skinkan är i ugnen ft. Den vägde nästan 5 kg så den bör räcka ett tag. Brorsdotter är på besök (tre år) Hennes mamma skulle ha ett möte med en klient så Kristina har jättekul med sina kusiner   

Jag har inte lagt ner någon energi på att få Brolle och Caitlin att para sig så det bidde ingenting.

Några har hört av sig om tikarna men en av dem ställer för mig för mycket krav så henne sållar vi bort  , tyvärr...

Vi tänker helt enkelt inte i samma banor.

Ellen och Tillie har ju redan bott här i snart två år så jag har verkligen inget bråttom att sälja dem.

Ovido - Quiz & Flashcards